"Internet innovatie als basis voor succes op lange termijn..."

Het laatste nieuws

Horloge-bandjes.nl

Voor horloge-bandjes.nl ontwikkelen we een internet applicatie op maat waarmee de afhandeling van orders wordt geprofessionaliseerd. Door de toenemende order omvang en groei van het personeelsbestand is het optimaliseren en standaardiseren van bedrijfsprocessen een logische en belangrijke stap naar een foutloze en efficiënte order afhandeling. Dana Juwelier doet dit onder de naam World of Watch straps middels de website: horlogebanden (NL), Uhrenarmband (DE), Watch straps (EN), Correas de relojes (SP), Pulseira de relógio (PT) en Klockarmband (SE). De bestellingen worden in alle landen ter wereld bezorgd.

Ticket systeem in gebruik

Om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn hebben we per heden een ticket systeem in gebruik genomen. Tickets kunnen middels dit systeem eenvoudig per e-mail worden aangemeld. Eenmaal aangemeld worden klanten automatisch over de voortgang op de hoogte gebracht. Ook kunnen klanten in de ticket portal een overzicht zien van alle (openstaande) tickets en hebben ze toegang tot een knowledge base.

Diversen uitbreidingen in FHT webshop

De webshop van FHT perslucht wordt uitgebreid in functionaliteit, gebruikersvriendelijkheid en SEO. Zo is straks ondersteuning voor meerdere verkooporganisaties mogelijk en worden overzichten in de back-end flexibeler en eenvoudiger in gebruik. Interne orderprocessen kunnen hierdoor sneller en efficiënter worden afgehandeld.

Ticketsysteem

Wij zijn continu bezig met de verbetering van onze organisatie. Om vragen en problemen sneller en efficiënter te kunnen afhandelen zijn we op dit moment bezig met de inrichting van een ticketsysteem. We verwachten onze klanten hiermee nog beter van dienst te kunnen zijn.

SunshinePHP conferentie

Onze klanten mogen van ons verwachten dat we volledig op de hoogte zijn (en blijven) van alle laatste ontwikkelingen op het gebied van internet applicaties. Om onze (PHP) kennis te verdiepen en verbreden bezoeken we de SunshinePHP conferentie te Florida (3 t/m 9 februari 2015).

Intelligente sales oplossing voor Bridge Polymers

Voor Bridge Polymers ontwikkelen we een intelligente internet applicatie waarmee de internationale verkoopactiviteiten worden vereenvoudigd en geoptimaliseerd. De applicatie wordt volledig op maat ontwikkeld en sluit daardoor naadloos aan bij bestaande interne bedrijfsprocessen.

ERP oplossing voor SIMPoint

SIMPoint levert slimme GSM oplossingen voor M2M toepassingen. SIMPoint heeft Zygo gevraagd een maatwerk ERP applicatie te ontwikkelen waarmee interne bedrijfsprocessen efficiënt kunnen worden uitgevoerd en gecontroleerd. 

Technische realisatie five4five.nl

In samenwerking met Dullens-Design heeft Zygo de technische realisatie verzorgd van de website www.five4five.nl.

  • Horloge-bandjes.nl

    vrijdag 6 november 2015

    Voor horloge-bandjes.nl ontwikkelen we een internet applicatie op maat waarmee de afhandeling van orders wordt geprofessionaliseerd. Door de toenemende order omvang en groei van het personeelsbestand is het optimaliseren en standaardiseren van bedrijfsprocessen een logische en belangrijke stap naar een foutloze en efficiënte order afhandeling. Dana Juwelier doet dit onder de naam World of Watch straps middels de website: horlogebanden (NL), Uhrenarmband (DE), Watch straps (EN), Correas de relojes (SP), Pulseira de relógio (PT) en Klockarmband (SE). De bestellingen worden in alle landen ter wereld bezorgd.  
  • Ticket systeem in gebruik

    woensdag 18 maart 2015

    Om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn hebben we per heden een ticket systeem in gebruik genomen. Tickets kunnen middels dit systeem eenvoudig per e-mail worden aangemeld. Eenmaal aangemeld worden klanten automatisch over de voortgang op de hoogte gebracht. Ook kunnen klanten in de ticket portal een overzicht zien van alle (openstaande) tickets en hebben ze toegang tot een knowledge base.  
  • Diversen uitbreidingen in FHT webshop

    maandag 2 maart 2015

    De webshop van FHT perslucht wordt uitgebreid in functionaliteit, gebruikersvriendelijkheid en SEO. Zo is straks ondersteuning voor meerdere verkooporganisaties mogelijk en worden overzichten in de back-end flexibeler en eenvoudiger in gebruik. Interne orderprocessen kunnen hierdoor sneller en efficiënter worden afgehandeld.